dinsdag 19 juni 2012

My make-up wishlist of the moment !

Er gebeurt met mij altijd iets vreemd als ik zie dat mijn centjes gestort zijn van mijn weekendwerk.


Dan krijg ik precies een prikkel gestuurd naar mijn hersenen die zeggen van: BEAUTY SHOPPEN !!!!


Ah, de klassieke conditionering. Heerlijk toch. 


Dan krijg ik meteen deze reactie: 'Oeh oeh oeh!' En een mini applausje erbij, net als deze dame dus.


Nu heb ik dit dus ook (alweer)!

De laatste tijd zijn er toch wel wat mooie make-up producten verschenen. En die heb ik natuurlijk right away op mijn verlanglijstje gezet. 


Meestal zijn die van de wat duurdere merken. Helaas :(

Maar daarvoor heb ik een beloningssysteem bedacht. Voor elk vak dat ik geslaagd ben krijg ik iets van mijn wishlist :D 


Allez krijgen , het zal eerder voor mezelf kopen zijn maar bon !

Let's begin !

1. Ciaté Caviar Manicure (ongeveer 20€)
 Beide kleuren vind ik geweldig.


2. The bodyshop limited edition eau de toilette / bodymousse
                                                        19,95€        11,95€








Ik moet ze alle drie nog eens goed ruiken en een keuze maken. Ik heb nog niet beslist welke het wordt.


3. Too Faced Natural At Night (34€)

Ik ben echt een sucker voor bruintinten! kwijl kwijl !


4. YSL Mascara Volume Effet Faux Cils Waterproof (31€)
Verleidelijke gouden wimpers aan het strand. Yeah Baby !

5. Mac To Catch a Sailor lipstick (19€)


6. Sephora Express Nail Polish Remover (9,30€)
Dit heb ik al zoveel keer zien passeren op andere beautyblogs dat ik super nieuwsgierig ben geworden om zelf eens te proberen.


7. Quiriness Le Wrap Exfolys (35,50€)



Dit wil ik al zo lang hebben ! Ook omdat ik couperose op mijn wangen heb.
En korrelscrubs zijn niet geschikt voor couperose.

Eigenlijk valt mijn wishlist best nog mee hè ??? ;)

Hebben jullie al een wishlist aangemaakt ? En wat staat er zoal op ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.