donderdag 5 juli 2012

Beautykoopjes van de afgelopen maand juni door Auréline

Afgelopen maand heb ik mij eens goed laten gaan :D Maaike heeft al héél lang een no-by dus om de kerk een beetje in het midden te houden, ja inderdaad ben ik helemaal los gegaan.
Ik heb natuurlijk niet alles in één keer gekocht, dat zou pas erg zijn :p


Ik ga beginnen met de dingen die ik in het Kruidvat heb gekocht.



De Maybelline Falsies Mascara. De eerste op basis van gel. Ben benieuwd ! 13,49 €  



Essence Lipliner  0,99€
Van boven naar beneden: 07 Cute Pink - 01 Soft Rose - 04 Honey Bun - 08 Red Blush - 06 Satin Mauve - 
09 Nude Coral 



Essence Lash & Brow Gel Mascara  1,99€



Lippenstift organizer  4,99€




 Essence LongLasting Eye Pencil - 13 Remember Amber  0,99 €


Mijn favoriete budget lippenstiften ! 3,99 €
V.l.n.r: 130 Frozen Rose - 110 Pink Me Up! - Co2 Nude Alarm - Co1 Colour Bomb


Kleine elastiekje 1,49 € stuk




Mono oogschaduw - 480 Kiwi Wonder  2,79 €
Blush van de Cruise Couture Collectie - 050 Apricot Smoothie 3,49 €


Essence Eau De Toilette 6,99 €

Ici Paris Xl


 Deze gommage stond al een tijdje op mijn wishlist en eindelijk heb ik hem dan ook gekocht :D
31,05 €


 Net als de gommage stond deze mascara op mijn wishlist. 
27,90 € 


 Is hij niet G-O-R-G-E-O-U-S ??

M.A.C




Gilt By Assiciation


Send Me Sailing

En als laatste het Coastal Scents Pallet die ik gekocht heb van Sofie (thebelgianbeautyreview) haar blogsale.





Nu dat ik dit allemaal zo zie op een rijtje ben ik er eventjes niet goed van ! Shit ik heb veel gekocht !!!
-IK- zou beter eens een no-by houden ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.