woensdag 28 mei 2014

De jobswitch

Wie me persoonlijk kent weet dat ik beter bekend sta als 'juf Maaike' .

Maar weldra komt aan deze titel een eind.

Ik waag de grote sprong en volg m'n hart in plaats van het verstand.

Vanaf september ga ik aan de slag als onthaalmama voor de Landelijke Kinderopvang .
(voor de geïnteresseerden, in Lede, postcode 9340 )
 
 
Velen verklaren me misschien gek, een job in het onderwijs laten schieten, maar geloof me, het is zeker niet allemaal rozengeur en maneschijn.
 
Als je een degelijke leerkracht wil zijn zeg je maar best vaarwel tegen vele weekends, en neem die dagen vakantie meteen ook maar met een serieuze korrel zout.
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.