maandag 26 mei 2014

Getest : Schwarzkopf Nectra color haarkleuring






Ik hou wel van afwisseling qua haarkleur.

En na een tijdje als blondine was het tijd om weer eens de brunette uit het doosje te halen.

Deze keer kleurde ik m'n haar met Schwarzkopf Nectra color.

Deze werkt vrij klassiek, een ontwikkelingsvloeistof, een crèmekleur die je erin oplost en dan gelijkmatig verdelen over het hoofd, na 30 minuten afspoelen.

Afronden met een extra voedende conditioner.


Ik ben super tevreden met deze kleuring!


Heel mooi resultaat , en opvallend minder schadelijk voor m'n haar.

Waar ik anders na de kleuring steevast een kappersbezoek inplan om puntjes te laten bijwerken was dat deze keer niet nodig.


Daarbij moet wel gezegd worden dat ik de kleuring dunner heb aangebracht op m'n haarpunten om een soort ombre effect te verkrijgen dat ik zelf heel geslaagd vind.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.