donderdag 19 juni 2014

Brol Magique ...


Vergeet de titel 'Nude Magique'.

Misleidend als de marketing is dacht ik een heel fijne dagcrème te vinden met korreltjes pigment die zich aanpassen aan mijn huid. Ik hoopte op een flawless gehydrateerde huid met een frisse teint.

Helaas pindakaas, de realiteit is bitter.

Aanschouw de catastrofe.


Deze lichtgroene crème zou tegen roodheden moeten werken.

Als je de afbeelding aanklikt zal je ze vergroot zien en merken dat er miniscule bolletjes in de crème zitten.

Deze 'ploffen' open als je gaat smeren en er komt bruin pigment tevoorschijn en dan krijg je dit.




Een verschrikkelijk donkere en zelf oranje kleur. Dan moet je bedenken dat iets dat te bleek lijkt op je handen vaak net prima is op je gezicht. Te donker op je handen betekent drama op je gezicht. 

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar roodheden besrijden met oranje lijkt me niet het strakste plan.

En dan is er ook nog de variant om andere oneffen kleuren op je huid te verdoezelen zoals pigmentvlekjes.

Aanvankelijk lijkt het een heel goede kleur.


Maar dan gaan de pigmentbolletjes hun werk doen ...


En het resultaat is nog erger dan bij de 'anti-redness' variant. Dit is echt 'selftanning gone bad' soort oranje.




Kortom, tenzij je voor de look gaat van een overdreven geblondeerde ordinaire discoslet in Ibiza zou ik er ver van wegblijven.



Disclaimer: vergelijking met bestaande overdreven geblondeerde discosletten berust op puur toeval. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.