zondag 15 juni 2014

In case you missed me ...

Moest je je afvragen waarom het weer een poosje stil was op Honestbeauty:

M'n laptop was even compleet naar de kl*ten.

Ruw taalgebruik, maar het probleem was dan ook vrij drastisch, een doorgebrande harde schijf, of toch iets in die aard, waardoor ik ALLES kwijt was. 

Het heeft even geduurd, maar ik heb enkele IT-geek vrienden en ééntje ervan heeft m'n laptop met donororganen kunnen redden en ik start nu dus met een 'nieuwe' pc in een oude behuizing als het ware.


Jammer van de verloren bestanden, maar gelukkig geen dure aankoop van een nieuwe laptop nodig.


Gezien ik m'n laatste twee weken als 'juf Maaike' tegemoet ga zal ik wel nog even op een laag pitje draaien ( eindrapporten uitrekenen en verslagjes schrijven, einde schooljaar is nog even doorbijten voor een leerkracht) maar daarna mag je weer volop blogposts verwachten. :)



Groetjes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.