maandag 16 juni 2014

Swimming in the pool ...

Het was héél lang geleden dat ik nog eens een tripje richting zwembad maakte, ik moest zelf al eens heel goed zoeken waar m'n bikini alweer lag en of ik er wel nog zou inpassen na m'n zwangerschap ( ja ik weet het, Lars is al één jaar, bedenk dus maar hoe lang het geleden was dat ik ging zwemmen).



Wat zit er zoal in mijn zwemtas?

Naast de obligate handdoeken uiteraard ook de broodnodige bikini.

Mijn favorietje blijft voorlopig m'n bikini van Esprit. ( al heb ik heel erg m'n zinnen gezet op eentje van Ralph Lauren, maar voorlopig is dat toch nog even dromen vanwege het prijskaartje).



Na het zwemmen moet je uiteraard de chloor uit je haar wassen en ook je lichaam van de zwembadgeur ontdoen.

Ik neem altijd spulletjes mee in reisformaat, veel handiger dan volledige bussen shampoo mee te zeulen.

Deze Bain Saton van Kérastase overweeg ik zelf nog full size te kopen, zoooo zacht dat je haar ervan wordt. Instant vrolijkheidsboost verzekerd. 




En als je fan bent van heel 'eetbare' geuren dan is deze aardbeien douchegel van The Body Shop ook een aanradertje.

Heel handig dat ze deze mini flacons verkopen, zo kan je de geur eerst eens proberen en heb je een handig formaat om mee te nemen.

Psst ... profijtige mie dat ik ben vul ik het kleine flacon op met douchegel van de grote fles :) komt goedkoper uit dan steeds de kleintje te kopen.( tjah; die Ralph Lauren bikini moet ergens vandaan komen hé :p ) 




Na het douchen heeft mijn haar altijd extra verzorging nodig. Maar in het zwembad sta je nu éénmaal niet even doodleuk een haarmasker aan te brengen om dan enkele minuten te wachten tot het is ingewerkt.

Dan ga je voor de snelle oplossing, een leave-in spray.

Daarvan bestaan er ook ontelbare in zakformaat, waaronder deze van Schwarzkopf Professional.



Ik had hier in het verleden zelf al eens de full size van gekocht tijdens een tripje Sluis ( hét Walhalla voor beauty addicts als je graag aan goedkoper tarief kappersproducten koopt) en ben dan ook heel blij dat ik deze travelsize mocht uitproberen.

Het effect van een intensief haarmasker binnen enkele seconden én daardoor supermakkelijk doorkambaar haar, wie wil dat nu niet.

Wel oppassen dat je niet te rijkelijk sprayt want dan krijg je wel een vettige look.





En om af te sluiten een afdankertje van zoonlief wiens huid enorm slecht reageerde op deze body butter van The Body Shop.

Mijn gevoelige huid kan er prima tegen, maar de zijne niet.

Tjah, weggooien vond ik zonde, dus gebruik ik hem nu maar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.