vrijdag 11 juli 2014

Hydraphase Intense Masque van La Roche Posay

Na enkele dagen in't zonnetje zitten merkte ik dat m'n anders vrij vette huid nu toch wel wat droger werd.

Tijd voor een hydraterend maskertje dus...




Kalmerend, hydraterend en geschikt voor de gevoelige huid.

Totaal wat ik nodig had.

Na het eerste gebruik waren alle sporen van droogte al meteen verdwenen. De textuur is heel crèmig en het is inderdaad extreem mild. 

Maar ik merkte toch dat het voor mijn vette/gecombineerde huid wat te veel van het goede was.

Het is een heel grote aanrader voor mensen met een echt droge of normale huid, maar minder geschikt voor mijn huidtype.

Ondertussen staat hij in het badkamerkastje van een vriendin die er beter gebruik van zal kunnen maken dan ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.