maandag 14 juli 2014

Kan jij raden van welk merk deze schoenen zijn?

Twee weken kreeg ik een persbericht binnen van de nieuwe collectie van een schoenenmerk.

Aanvankelijk ging ik het persbericht al niet openen, gewoon omwille van de slechte  fashionreputatie die het merk heeft.


Toch klikte ik, en ik zag deze pretty pictures ...










Het zijn CROCS !



Sinds wanneer heeft het merk Crocs  modegevoel ontwikkeld?


Ik had enkel een mentaal beeld van die lelijke ziekenhuisachtige felgekleurde klompen.


Maar dit zijn allesbehalve klompen!


Mooie flipflops en een kleurrijke sleehak verdikke.


Wie had dat ooit gedacht.


Me Gusta :) .


Wat vinden jullie ervan?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.