woensdag 19 november 2014

De kortste wishlist ooit ... alleen een Cameo

Als beautyblogger heb je meestal ellenlange verlanglijstjes rond de feestdagen.

Zowat alle merken bombarderen je met om het mooiste limited editions , en stiekem zou je wel drie kerstbomen moeten zetten om al die gehoopte pakjes eronder te krijgen.

Maar mijn wishlist is dit jaar helemaal anders.

Ik kies in het kader van m'n 'minimalism challenge' weloverwogen cadeaus , niet de massa telt, maar wel het 'wensgehalte' .


Zo wil ik doodgraag in 2015 een Cameo Silhouette kopen + toebehoren.




De meesten onder jullie krabben nu even in het haar en denken 'een watte?'


Wel, dit is een snijplotter.

Het is een 'knipmachine'  zoals je dingen kan printen kan je hiermee digitaal knippen.

En waarom zou ik dat in godsnaam willen?

Wel ...

Ik maak tegenwoordig van goedkope Zeeman en H&M shirts gepersonaliseerde t-shirts. Dat doe ik met allerlei materialen zoals vinyl en vilt etc .. die ik manueel uitsnij .

Ja je hoort het goed, manueel, ik zit met een snijplank en breekmes shirt zoals deze te maken :





OOK HET ROKJE EIGEN MAKELIJ !



Het spreekt voor zich dat zo een digitale snijmachine de mogelijkheden om t-shirts te versieren tot een veel hoger niveau tilt, want nu zie ik echt op tegen krulletjes en frulletjes, want die zijn heel lastig te snijden, zeker uit glitter vinyl.


Nadeel : dit apparaat kost al gauw bijna 300 euro, en dan heb je nog geen enkel velletje flock , vinyl, stof gekocht. 


Dus ...

Als dat budgetair te hoog gegrepen is ben ik ook wel te paaien met een troostprijs : 

The Body Shop heeft namelijk een 'Glazed Apple' limited edition lijn waarvan de douchegel me wel wat lijkt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.