vrijdag 28 november 2014

Speciaal gespaard : Rituals Flower Shower

Als je me vraagt wat hét cultproduct van Rituals is dan zeg ik heel kordaat: doucheschuim!

Geen enkel ander merk heeft zo een bijzonder product. Het is een soort van gel, die zodra je hem gaat gebruiken zoals een douchegel verandert in een schuim zoals je zou verwachten van haarproducten. Extreem veel schuim wordt het, en geen bubbelig soort, maar een heel 'fluffy' schuim.

En heerlijk ruiken doen ze stuk voor stuk!

Ik spaarde deze Limited Edition 'Flower Shower' van de Indian Summer lijn speciaal omdat ik wist dat het dé manier was om m'n winterdipje een emoboost te geven.




Omdat ik echt een sukkel ben als ik geuren moet omschrijven laat ik het lyrische gedeelte over aan de Rituals poëten zelf:

"De geur opent met sprankelende noten van groene thee en een verfrissend citrusakkoord, die vervolgens plaats maken voor een  sensueel zacht  boeket van frisse seringen, viooltjes en subtiele pioenroos gemengd met warme Arabische jasmijn. De compositie wordt afgerond met een romige basisnoot van houtachtige aroma's als sandelhout en ceder die versmelten met de geur van witte muskus."


Met andere woorden: de ondertonen passen zeker en vast bij de winter, het is niet té frivool voor deze tijd van't jaar, en dat maakt hem net NU zo perfect.


Nu denk je wellicht 'Toeme toch Maaike troela, waarom kom je daar nu mee af, een limited edition van deze zomer kunnen we toch niet meer kopen?'

Awel mijn lieverds, dan heb ik goed nieuws, dit doucheschuim is gewoon nog online te bestellen in de Rituals webshop.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.