dinsdag 3 februari 2015

Deautybox: mijn eerste impressie

Lang lang lang geleden ( ik spreek hier over jaren) kreeg ik het aanbod om maandelijks de Belgische 'Deautybox' te mogen reviewen. Dat is een box die je toegestuurd krijgt met een reeks 'verassingsproducten' m uit te proberen. Het gaat vooral over stalatjes, travel size producten en hier en daar een 'full size' product.

Ik weigerde dit. 

Waarom?

Omdat een Nederlands gelijkaardig concept op dat moment net totaal aan het floppen was. Daar zaten ronduit ranzige producten in van collecties die al jaren niet meer in de winkelrekken lagen etc ..

Wist ik veel dat ik daarmee de bal totaal mis sloeg en dat ik achteraf spijt ging kringen van deze beslissing?

De bloggers die wel ingingen op het aanbod voelden zich op geen enkel moment 'bedrogen' en de kwaliteit van de producten viel wel mee.

Ondertussen mocht ik éénmalig toch eens een Deautybox ontvangen in de maand november, om er toch ook eens wat over te kunnen schrijven.

Bij deze:

 

 

Heel fijn dat de producten perfect afgestemd zijn op het seizoen, vanaf november begint het typische ' droge handen en gebarsten lippen' seizoen en dan is het altijd fijn om dergelijke spulletjes in huis te hebben.


De Cold Cream van Dermalex was hier een echte 'skinsaver' voor m'n zoontje en overweeg ik om in de toekomst aan te schaffen als z'n huidige cold cream ( eentje van Mustela) op is.

De Orchidee lipstick zit steevast in mijn handtas en de S.O.S. stick altijd in de rugzak van m'n man en we zijn er beiden heel tevreden over.

De Neutrogena handcrème is al op en zeker een aanradertje ( net als alle neutrogena producten trouwens, dit is echt een kwaliteitsvol merk voor een redelijke prijs).

De voedingssupplementen heb ik nog niet getest omdat ik nog andere supplementen neem en ik wil daar niet in overdrijven, dat zal voor een later tijdstip zijn.

Ook de haarverzorgingsproducten zijn nog niet aan de beurt geweest, die zitten klaar in m'n zwemtas vanwege het fijne formaat, maar schaamtelijk genoeg zijn we nog niet gaan zwemmen in de tussentijd .

En een liftende crème voor de borsten, tjah, die heb ik niet nodig en daar geloof ik eerlijk gezegd ook totaal niet in. Alleen ondersteboven in handstand ( of chirurgisch) zullen tieten naar je kin wijzen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.