zondag 8 februari 2015

Review: Nivea Q10 voor de gemengde huid


Ik durf het wel eens een dag over te slaan, maar in het algemeen verzorg ik mijn huid steevast 's ochtends met een dagcrème.

Het probleem is dat mijn huid denkt dat ik nog steeds 15 ben, en me dus zegent met van die prachtige onzuiverheden.

In tegenstelling tot m'n puberende ikke weet ik nu al dat er fel tegenaan gaan met agressieve diepreinigende producten niet het strakste plan is.

Je talgklieren schieten dan in volle defensie en gaan net nog meer huidvet produceren, wat net nog meer geglim en pukkels veroorzaakt.

Het is dus een kwestie van je vel voldoende te reinigen , maar tegelijk ook in balans te houden .

Verbazend genoeg lukt mij dat prima met een low budget crème van Nivea Q10, Die meteen ook de eerste tekentjes van huidveroudering hier en daar tegengaat. 

De lichte zonnebescherming die erin verwerkt zit is meteen ook een groot pluspunt! Want we weten ondertussen allemaal dat UV een kwaadaardig ding is dat er ons binnen no-time als een volleerde heks laat uitzien.


Heeft je vel toch dat tikkeltje meer nodig?

Let dan op de verpakking met oranje, deze zijn rijker voor de drogere huidtypes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.