vrijdag 6 juli 2012

Bedankt lieve lezers!



Ben je nu pas de eerste keer op Honestbeauty?


Sorry, maar dan moet je even wegklikken want dit bericht is enkel voor m'n good old reading ladies. ;) 


Just kiddin'.


Eerst en vooral wil ik iedereen die mij en Tom feliciteerde met ons huwelijk heel graag bedanken.


Bij deze:










Omdat ik les geef moest de huwelijksreis in de zomervakantie gepland worden, en dat is eigenlijk waarom ik dit berichtje even post.


Wanneer jullie dit lezen ben ik met mijn vriend man onderweg naar het zonnige Italië vooronze honeymoon. 


Milaan & Torino! Here I come.


En als dessert: nog een midweekje pure luxe in Nice en het straattheaterfestival in Avignon meepikken.


Maaike van Honestbeauty is dus een tijdje 'out of order'. Maar geen nood!


Er staan voldoende artikeltjes gepland om mijn afwezigheid te overbruggen en Auréline zal jullie de komende weken zeker voldoende leesvoer geven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.