zondag 19 april 2015

Caudalie in meeneemformaat

Mini verpakkingen kunnen om diverse redenen immens handig zijn.

Of het nu is omdat je een citytrip geboekt hebt en alles in één handbagage tas wil krijgen of omdat je niet goed weet of bepaalde producten wel iets voor jou zijn en je ze liever niet meteen aanschaft.

Dankzij online apotheek Optiphar mocht ik eens kennismaken met cosmeticamerk Caudalie.





Ik kende het wel al van naam en had het wel al eens getest bij de apotheek toen ik stond aan te schuiven in de rij , maar het is toch wat anders als je het echt thuis kan proberen.

In dit zomers probeerpakketje zaten volgende items: 



Van links naar rechts:


1. Een droge olie, meteen ook tot m'n topfavoriet gebombardeerd.

De geur is heerlijk zomers, maar niet op een frivole en lichte manier, eerder zwoel.

Je huid krijgt er een gezonde glans van en droge plekjes zijn instant verdwenen. Mijn gevoelige huid reageert er heel positief op, ik overweeg om deze full size aan te kopen zodra m'n voorraad bodylotions wat gekrompen is.


2. Vinosource crème sorbet gezichtscrème, heb ik eerlijk gezegd niet niet geprobeerd omdat ik nét door een lastige periode met m'n gezichtshuid heen ben en ik geen zin heb het risico te lopen alweer iets te gaan triggeren. Voordeel is alvast dat het een gel textuur heeft en dus wellicht ideaal zal zijn voor mijn vettere huid. 

3. Zachte reinigingsmelk.  

Ik gebruik deze als ' face wash' . Klink wellicht raar; maar dat is het helemaal niet.

Ik breng een toefje van deze aan op een vochtig sponsje en was daarmee 's ochtends mijn gezicht gevolgd door een tonic. 

Veel milder dan andere methodes om het gezicht te wassen en toch efficiënter dan zuiver water.

Ik ben hier best tevreden van, maar de prijs (ongeveer 15 euro voor een groot flacon van 200 ml ) doen me toch wel twijfelen of ik het zou aankopen in de toekomst.


4. Thé des vignes douchegel.

Zou een heel milde douchegel zijn met hoge tolerantie.

Ik heb hem nog niet geprobeerd want bewaar hem in m'n zwemtas voor onze volgende zwembeurt. Dan neem ik graag mini flacons mee, veel handiger dan overladen tassen met shampoos en douchegels. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.