zondag 14 juni 2009

E.L.F. Concealer


Omdat ik af en toe last heb van een kleine oneffenheid zoals een puistje dacht ik dat deze concealer me kon helpen.

Doordat de applicator werkt als die van een gloss kan je zeer nauwkeurig werken.
Ik koos de allerlichtste kleur die er te krijgen was, maar vind ze toch wel donkerder dan verwacht. Vergelijk mijn foto maar eens met die van E.L.F., ik zie toch wel een duidelijk verschil. En op je huid vind ik het zelf een tikkeltje oranje. Bah! Gelukkig valt dat minder op met wat poeder erover.

En de dekking is ook niet wat ik hoopte. Het is eerder een foundation in een glosstube dan een concealer.
Bij E.L.F. kan de kwaliteit van de producten dus nogal variëren, want van de gloss ben ik wel zeer tevreden.


7 opmerkingen:

  1. Anoniem14/6/09

    Ja idd kleuren kunnen wel nog es verschillen van site en in het echt, jammer dat hij tegenvalt! Gelukkig was hij niet te duur ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is de prijs goedkoop, toch!
    Misschien kan je met andere mengen ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde dat hij donkerder uitvalt. Misschien wel handig als je bruiner bent in de zomer: )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik ook al vaker gemerkt, dat die kleuren van goedkopere concealers vaak vrij oranje zijn. Maar oké, voor 1 euro... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer!
    Gelukkig heeft het niks gekost :D ofja bijna niks;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Dhini: Ja mengen, da's een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.