vrijdag 18 september 2009

Review Sébo Specific dagcrème (tube)


Blijkbaar zijn er toch heel wat mensen geïnteresseerd in dit product dus hier de review!


Wat is het?

Een dagcrème op maat van de gemengde/vette huid die hydrateerd zonder vet te maken. Helpt glans een hele dag onder controle te houden, zelf bij warm weer.

Wat doet het echt?

Laten we beginnen met de negatieve comments:

Ik merk niet echt een verschil in het glimmen van m'n huid, op dit vlak is de belofte dus niet waargemaakt. De geur van het product is heel apart, een beetje zoals een zure komkommer. Ik hou er niet van, maar misschien dat andere dat net verfrissend vinden?

Ik heb de tube gekocht, maar er bestaat ook een dagcrème in een potje, deze is duurder en ik zou echt niet weten wat het verschil is.

Positieve comments:

Deze dagcrème is voor mij echt de allerbeste die ik ooit al gekocht heb. Ik was vooral op zoek naar een goedkope dagcrème die m'n huid vocht geeft maar geen vet. En dit is echt de allereerste crème die aan deze eisen voldoet.

Zodra je gesmeerd hebt blijft er geen vet laagje meer over en je voelt dat je huid heel fris en soepel is ( respecteer wel de hoeveelheden! ).

Ik heb een gemengde huid en meestal geeft een crème op een of andere plaats toch problemen, te uitdrogend voor m'n wangen, te vet voor m'n voorhoofd, .... Deze dus echt niet! Het is de enige die ik al getest heb die inderdaad voor een gemengde huid geschikt is.

De prijs was ronduit heerlijk! Yves Rocher geeft heel vaak kortingen waardoor ik de crème voor ongeveer 4 euro kon kopen (30 ml).

Ik denk dat dit het enige product is waarvan ik een tweede tube zal kopen als de eerste op is.

Een aanrader voor jonge huidjes!

5 opmerkingen:

  1. Anoniem19/9/09

    De tube is goedkoper, maar er zit minder in dan in een potje! In verhouding kost een potje minder! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yves Rocher heeft hele goede producten, ik gebruik het al jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ anoniem: op de moment dat ik het kocht stond het potje niet met korting :p anders zou'k niet schrijven dat het goedkoper is hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem22/9/09

    ik heb nog nooit wat geprobeerd van de Yves Rocher, maar misschien dat je me nu toch over hebt :P

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.