maandag 14 september 2009

Rituals Yogi Secret & Silk Route


Misschien weten jullie nog dat ik een travelkit van Rituals had gekregen met voetverzorgingen?

Wel vandaag dus de review hierover:

Yogi secret is een voetscrub met een korrel die ik net groot genoeg vind. Het ruikt lekker kruidig dankzij basilicum en honing. Als je enkel de scrub gebruikt voelen je voeten al lekker zacht.

De balsem 'Silk route' is eentje met munt en mandarijn. die geur vind ik echt een vieze combinatie maar omdat je voeten nu wel ver van je neus verwijdert zijn heb je daar niet echt last van. De munt vind ik niet echt heel verkoelend werken maar mijn mama vindt net van wel .. Zo zie je maar dat uitproberen meestal de boodschap is.

Hoewel ik aanvankelijk de geur storend vond is het toch wel een heel wanna have product.

Het laat geen vette laag achter maar toch blijven je voeten uren lang zacht aanvoelen.

's Avonds smeren en s'ochtends wordt je met 'silky' voeten wakker. Ik was wel onder de indruk dat er niets verloren was gegaan in de lakens.

Deze combinatie kost je ongeveer 20 euro. Vind ik best duur voor voetenverzorging eigenlijk maar als je daar veel belang aan hecht is dit echt een aanrader.

Deze staat vanaf nu dus op mijn mama's wishlist.

1 opmerking:

  1. Ik vind het ook best prijzig voor voetenverzorging. Ik vind voeten niet zo boeiend eigenlijk haha

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.