woensdag 16 september 2009

Swatch Rimmel Lipsticks



Links zie je 'Gold star'. Een roodroze met gouden glitters waardoor het vanop afstand oranje lijkt.

Persoonlijk hou ik daar echt niet van, als je je lippen op elkaar perst voel je de glitters zelf scrubben en dat is echt teveel van het goede voor mij persoonlijk maar anderen vinden het dan weer heel mooi dusja.

Rechts een redelijk gelijkaardige kleur, maar zonder de glitters en wat roziger genaamd ' Drop of Cherry'. Deze is veel draagbaarder.

Ik had het geluk beide sticks voor amper 1 euro per stuk op de kop te kunnen tikken en ze zo eens te kunnen testen voor jullie.

Ze zouden 'long lasting' moeten zijn maar ik vind ze niet speciaal langer houden dan een andere lipstick. Het voordeel daarvan is dat ze je lippen dan ook niet al te sterk uitdrogen.
De dekking vind ik dan weer super. Je lippen krijgen na één keer smeren al de kleur van de verpakking. Heel wat anders dan sommige andere lipsticks die eerder neigen naar een gloss.
Dit is dan ook de reden dat ik hem niet meer zou kopen, ik hou niet van heel fel opgemaakte lippen omdat mijn huid daardoor zo bleek lijkt. Ik heb liever een lipstick met gematigde dekking.
Als je in tegenstelling tot mij een echte lipfreak bent en je zit er niet mee dat hij niet heel long lasting is ( drankje en hij is weg) kan ik je deze wel aanraden. Alleen spijtig van het prijskaartje in de winkels voor budgetpeople, rond 8 euro. Ik kocht hem op Ebay bij The1Guccigirl. Die verkoopt redelijk wat ongebruikte beautyspullen. ( Ik denk nieuwe testers van counters vanop haar werk ofzo).
Moest iemand van jullie geïnteresseerd zijn om 'Gold Star' over te kopen of om te ruilen aarzel dan zeker niet om te mailen naar Honestbeauty@live.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.