dinsdag 3 november 2009

Twitter de twit


Ik heb het een tijdje kunnen bedwingen, maar ik heb me uiteindelijk toch een Twitter account aangemeten.

Ik wou het liefst Honestbeauty als naam maar dat was helaas al bezet. Wel logisch eigenlijk, want zo superorigineel is mijn blognaam niet.


Aangezien het wat moeilijk is om iedereens Twitternaam te raden en zo te kunnen volgen stel ik voor dat jullie ofwel.


1. Beginnen met mij te volgen zodat ik jouw naam ook weet.

2. Je gewoon jouw Twitternaam geeft in de reacties.


De 'tweets' die jullie gaan zien zullen vooral gelinkt zijn aan mijn blog, en af en toe ook wel wat over m'n personal life.

11 opmerkingen:

  1. Mijn naam is nickys, heel simpel! en jouwe?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijne is joycaa wat is jouwe eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk :) ik heb er gisteren ook één aangemaakt, maar ik heb echt geen idee wat ik daarop moet zetten :s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dhinivh is my twitternaam :D (makkelijk he)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem3/11/09

    MiilOuuxx is die van mij wat is die van jou??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Everyone: Okeee heel dom van mij om gewoon de mijne te vergeten! :D De mijne is dan uiteindelijk na vele pogingen lekker zielig Beautymaaike geworden. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem3/11/09

    Mijn twitternaam is Jo_Zefa. Pas op, Twitter werkt verslavend! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yay! Welkom bij de twitter-familie ;)

    Mijn twitter naam is: iooon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh fijn maaike! kheb je toegevoegd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mij kun je vinden onder daarwaseens (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn accountnaam op twitter is Anoukieee !

    Ik heb een wachtwoord op me tweets, dus je moet even het aanvragen om mijn te volgen^^

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.