dinsdag 20 september 2011

Love at first smell ...

Love at first sight kennen we allemaal wel, maar ik had een serieuze crush na het ruiken van de Body Mist met Ylang Ylang van Therme.


De geur is echt perfect wat je zoekt voor deze tijd van het jaar.


Bloemig, tropisch en exotisch genoeg om ons vast te houden in de zomer ( die we niet gehad hebben) maar ook warm en sensueel genoeg om bij de frissere dagen van het jaar een 'comfy zone' creĆ«ren.


De houdbaarheid van de geur valt te vergelijken met die van een eau de toilet, ik gebruik hem dan ook 's ochtends als mijn parfum, en niet zozeer als allround lichaamsspray.

Het leukste vind ik het om hem te gebruiken op mijn haar. Elke keer als je dan je hoofd draait ruik je een zweem Ylang Ylang en Hibiscus.

En in tegenstelling tot sommige parfums laat deze geen vlekken achter op je kledij, dus je kan gerust even op je trui sprayen.



Adviesprijs: 6,95 euro voor 60 ml.  ( best goedkoop als je hem net als ik als eau de toilet gebruikt en niet als roomspray, zoals vriendlief wel wou doen)

Dus Belgian  ladies: als je ooit in Nederland bent, zeker eens gaan snuffelen aan deze Body Mist!

( Nee, in Belgiƫ is hij jammergenoeg niet te verkrijgen).

4 opmerkingen:

  1. Ik heb een massage-olie in Ylang Ylang en vind dat een zalige geur, dus ik denk dat ik deze eau de toilette/body mist ook wel zou zien zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. therme heeft veel leuke producten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat jammer dat hij hier in BE niet te koop is! Ik wil hem ook proberen! Ben dol op Ylang Ylang!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk :D We hebben vandaag bij ons in de winkel(kruidvat) een hele hoop nieuwe Therme producten binnengekregen. Bv de bodybutters, bodyoils en een prachtige scrub in mooie glazen pot /kwijl :D Dus mss volgt deze ook nog wel

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.