zondag 4 september 2011

Nieuw: neem een abonnement op lippenbalsem

Ik kreeg instant een smile op mijn gezicht toen ik het concept van 'L!P Balms' ontdekte.

Dit Nederlandse bedrijfje biedt de service aan haar abonnees maandelijks te verwennen met een ander smaakje lippenbalsem. Het is eens wat anders dan een maandblad in je bus.

Geniaal gevonden en het ideale cadeau om te geven aan een vriendin of je moeder.

Want toegeven: het is enorm fijn om maandelijks een cadeautje in de bus te krijgen toch?





Honing? Munt? Kers? Wat zal het deze maand zijn?

De lippenbalsems zitten allemaal in een potje uit matglas. Lekker stevig en een classy uitstraling.

De gekleurde bloemenprint oogt ook modern en trendy.

Maar, een mooi potje garandeert nog geen fijne balsem, daarom testte Honestbeauty de L!P balsem in de smaak champagne uit.




De geur van deze lippenbalsem is heel apart.

Beeld je in dat je een feestje hebt gehad. De champagne heeft aardig gevloeid en daags nadien staat er een stapeltje chique glazen op jou te wachten om afgewassen te worden.

Wel .. de geur van een restje champagne in een glas. Zo ruikt het. Pas op! Ik bedoel dat niet op een ranzige manier! Ik bedoel maar dat het ruikt naar champagne waaruit de alcohol al verdwenen is.

We willen wel degelijk champagne, geen geur die eerder doet denken aan een drankorgel. No thank you alcoholic much.

Een blinde test bewijst het: deze geur doet mensen echt denken aan champagne ( hoewel sommigen ook wel dachten dat het een soort likeurpralines waren en één testpersoon het naar Bubblegum vond ruiken)

De balsem zelf geeft geen smaak af maar dat wordt dubbel en dik goedgemaakt door de felle geur. ( smaak en geur gaan steeds hand in hand dus ergens heb je wel een smaak illusie)

Qua hydratatie voor de lippen is het ook een heel aangename balsem. Lekker vet en vlot smeerbaar. 


Een echt hebbeding dus.


Je bent al voor 3 maand lid van ' Club L!P' voor 20 euro.

6 maand kost je 39 euro.

9 maand 57 euro

Een heel jaar voor 75 euro.



PS: niet zo'n fanatieke balsemaddict? Je kan ook individuele potjes kopen zonder abonnement. Prijs: 6,95 euro.


Zeker eens kijken op www.lip-balms.nl dus!

 

10 opmerkingen:

  1. Anoniem4/9/11

    Spijtig dat de lipbalsems in potjes zitten, daar ben ik niet zo'n fan van. Maar het is wel leuk gevonden zo'n service :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool! Persoonlijk zou ik niet voor zo'n abonnement gaan, omdat ik simpelweg niet een balsem per maand opmaak :P Maar die geuren klinken heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt erg leuk, hoewel een anijs lippenbalsem? Brrr :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem4/9/11

    haha wat apart! vind het knap dat iemand een hele lippenbalsem per maand op kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3 maanden lid voor 20 euro... en om de hoeveel tijd krijg je dan zo'n balsem in je brievenbus?
    elke maand? beetje duur.
    elke twee weken? al beter, maar volgens mij kom je met een lippenbalsemoverschot te zitten...
    ik weet het nog niet hoor! als het goed koper was had ik het misschien uitgeprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Charlotte: het is maandelijks. En de prijs valt eigenlijk mee als je bedenkt dat de verzendkosten altijd inbegrepen zijn. Nujah :) ik denk dat ikzelf niet zo gauw met een overschot zal zitten, maar ik smeer er dan ook serieus op los.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht, maar ik vind het niks voor mij. heb zelf geloof ik nog iets van 30 van die lipbalms in mijn huis rondzwerven..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het concept wel leuk, maar ik denk niet dat ik elke maand een nieuwe lippenbalsmen nodig heb (rekening houdend met de grote voorraad die ik nog liggen heb).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hehe, wat leuk!!
    En ik vind je foto's ook heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Petra: bedankt :) ZO heel af en toe doe ik eens extra mijn best ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.