vrijdag 30 september 2011

Watches: his & her

Voor een lange tijd hadden zowel ik als vriendjelief geen deftige horloge.

We hadden beiden zo een oud goedkoop gevalletje en besloten om samen een nieuwe horloge te kopen.

Ik koos voor een exemplaar in lichtroze metaal van Fossil.

Prijs: +/- 100 euro.


Vriendlief had een duurdere smaak. Hij had eerst eentje van Omega op het oog, maar die was echt boven budget ( 3000 euro! slik). Na verderzoeken kozen we voor hem uiteindelijk 'maar' eentje van Armani.


Prijs: 365 euro.

Dat is de eerste keer in mijn leven dat ik een ' echte' horloge kocht.

Hou zit het bij jullie? Ook een horloge van een juwelier of een exemplaartje van pakweg SIX?

2 opmerkingen:

  1. sarah b30/9/11

    ik heb dit, vorig jaar gekregen voor mijn 21ste verjaardag http://www.wehkamp.nl/damesmode/accessoires/horloges/dkny-dames-horloge/C21_1A5_A5A_424808/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem2/10/11

    Ik heb er wel enkele. ik vind het een juweel als een ander en verander graag eens.
    Heel mooie keuzes, vooral die van je vriend!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.