dinsdag 4 oktober 2011

The Good Hairday starring Potion 9

Eigenlijk doe ik enkel wat aan de styling van mijn haar als ik in het weekend ergens heen moet. Een etentje met familie, een nachtje uit, ...

Tijdens de week ben ik opperbevelhebber van het 'Laat maar waaien' front.

Of tenminste, dat was ik.

Ik was meestal te lui om wat aan mijn haar te doen. Eén keertje meer op de snooze knop duwen of opstaan om mijn haren in de plooi te leggen? Snelle keuze voor een alles-behalve-ochtendmens.

Daarbij hou ik niet van het gevoel van mijn haar als er verschillende producten zoals haarlak en mousse op zijn. Hoe lichtgewicht de producten ook zijn, je voelt ze toch altijd.
Tot ik deze Potion 9 van Sebastian ontdekte!


Good heavens, mirakels bestaan.

Wanneer ik mijn haar met de haardroger te lijf ga heb ik al snel een 'Coupe ontploft', maar wanneer ik het haar dan gewoon aan de lucht laat drogen is het ook maar een futloos boeltje.

Met dit verzorgend stylingproduct krijg je een klein beetje volume in je haar zonder de 'frizz and fuzzy' tot leven te roepen.

De met de krultang tevoorschijn getoverde krulletjes blijven beter in vorm en glanzen netjes.

Geef me 2 minuutjes met de haardroger en ik ben partyproof!

Het kost zo weinig moeite dat ik zelf op doordeweekse dagen met mijn Potion 9-style coupe door het leven ga.

Potion 9 is enkel te koop bij de Sebastian Professional-kapper en kost voor 150ml €23,80

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, zoiets kan ik wel gebruiken. 's Morgens draai ik me ook nog liever eens ipv mijn haar eens degelijk te doen :d !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet hem nog testen, klinkt fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmz klinkt goed, ken het echter niet dus is misschien niet bij mij in de buurt te koop

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.