zondag 30 oktober 2011

Lyssa test Olaz Total effects voor Honestbeauty

Vorige week konden jullie een oproep lezen waarin ik op zoek was naar iemand die een guest review wou schrijven over de Total Effects, Touch Of Foundation dagcrème.

De opdracht was me te overtuigen via mail dat jij het echt verdient om te testen zonder smekend over te komen.

Lyssa slaagde daar op een originele manier in.

Lees haar inzending hieronder en je begrijpt waarom zij de testpersoon is geworden:

Foto door David Plas


Hey, 

Toevallig ben ik zelf ook bezig aan een artikel over het volledige Olaz-gamma. Op dit ogenblik ben ik namelijk stagiaire bij Elle.be.
(Als je kijkt vind je mijn artikels met het (LL) onderschrift.)

Nu had ik vorige week deze producten gekregen (incl. de dagcreme), en was ik helemaal gelukkig. Het was namelijk de eerste keer dat ik officieel productjes meekreeg van de redactie om thuis te testen. 
Die avond -met de producten nog bij me- ging ik eten met een vriendin, en zette het tasje naast mijn stoel op de grond. Bovenop stond een doosje soep van mij mama-lief.
Toen ik mijn vriendin een cd wilde tonen, die ook in het tasje zat, bleek het tasje weg. Iemand had het meegenomen. Zomaar, voor onze ogen gejat!

Ik zat er heel erg mee in, en mailde uiteindelijk mijn stage begeleidster dat de productjes gejat waren en ik zelf de producten zou kopen. Maar natuurlijk zijn ze nog niet verkrijgbaar.
Ze mailde -heel aardig- terug en gelukkig had ze alle productjes nog dubbel. Behalve die dagcreme.. 

Dus ontzettend fijn zou zijn als ik voor jou het artikel zou mogen schrijven, en jij me de creme zou kunnen/willen bezorgen..?

Groetjes, 
Lyssa

4 opmerkingen:

  1. Ach zo vervelend voor haar. Natuurlijk verdient zij dat dubbel en dik !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een beetje vervelend dat ik deze opmerking moet maken, maar stagiairs bij magazines krijgen meestal heel wat producten gratis als ze daar werken (parfums, high end make up, ...). Dat weet ik omdat iemand die ik heel goed ken daar ook gewerkt heeft (bij Elle en Flair). Daarom vind ik het misschien wat jammer dat een andere lezeres dit niet kon testen. (Dit is geen jaloerse reactie, want ik heb zelf niet deelgenomen aan de wedstrijd, maar eerder een algemene bedenking onder het motto 'honest beauty'!.) Wel jammer natuurlijk dat de winnares door diefstal haar goodies kwijtraakte en hopelijk krijgt ze hierdoor een tweede kans.. Ik begrijp sowieso niet goed wat mensen bezielt om zoiets te stelen! Tot slot wil ik de winnares veel succes wensen met haar review en haar verdere stageperiode.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ivy: ik begrijp je reactie volledig, en aanvankelijk vond ik het ook geen goed idee om het product aan iemand die voor Elle werkt weg te geven. Anderzijds: de andere inzendingen waren niet echt 'waaw' en ik geloof dat iemand die stage loopt bij Elle wel weet hoe je een deftige review moet schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je toelichting Maaike.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.