zaterdag 12 november 2011

Essie wintercollectie 2011 swatches


Donderdag heeft Maaike de wintercollectie van Essie online gezet.
Ik heb daarvan 3 kleuren geswatched voor jullie, Cocktail Bling, School Of Hard Rocks en Bobbing For Baubles.



De eerste swatch is Bobbing For Baubles. Een mooi donker blauw/grijze kleur.
Als je de foto ziet is het net alsof het zwarte nagellak is.
Wow wat een dekking, hier heb ik maar 1 laag moeten aanbrengen.





De tweede swatch is Cocktail Bling een licht grijze kleur.
Hier moest ik wel 2 lagen aanbrengen.





En als laatste School Of Hard Rocks. Wat een leuke naam :)
Ook hier hadden de nagels maar 1 laag nagellak nodig.




Ik wil juist nog iets zeggen over het borsteltje, amai wat een super-verbetering.
Het is echt een gemak om je nagels ermee te lakken. Ook omdat het borsteltje afgerond is aan de bovenkant kan je heel gemakkelijk de vorm volgen van je nagels. Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Dit bedoel ik :)
Eindoordeel: super mooie kleuren, gemakkelijk te lakken en een goede dekking.
Een aanrader dus !!

7 opmerkingen:

  1. Ooooh ik wil ze zo graag hebben ! :D Maar ze zijn zo duur :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Laura: Ja inderdaad ze zijn een beetje aan de dure kant :( maar ze zijn wel goed van kwaliteit. Enne de feestdagen staan voor de deur, perfect dus als kerstcadeau ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de eerste twee kleurtjes supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cocktail Bling vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Benieuwd naar het nieuwe borsteltje!
    Het laatste kleurtje is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw inderdaad een super goede dekking! En de eerste kleur (die bijna zwart was) vind ik echt een mooie kleur!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.