zondag 27 november 2011

Honestbeauty test ...

arganolie van de webshop www.arganolie.nl !

Dit is een webshop met een ruim aanbod aan overheerlijke oliën die je zowel rechtstreeks op je lichaam kan gebruiken, kan gebruiken om in je bad te doen, een aantal druppeltjes op de punten van je haar om het zacht te maken, ..

Deze webshop biedt onder andere producten van Supernaturals, waar ik in het verleden al eens een heel fijne olie mocht testen.

Net als toen heb ik ook nu mogen rekenen op een extreem snelle verzendservice en een persoonlijke aanpak ( als je vragen hebt worden die via mail snel beantwoord) 

Elk product wordt afzonderlijk in bubbelplastic verpakt + in papier gewikkeld zodat het allemaal zeker geen schade kan oplopen tijdens transport. 


Het leuke is: je kan kiezen uit een ruim aanbod. 

Argan verrijkt met jasmijn, lavendel, oranjebloesem , .. deze webshop heeft het allemaal.

Maaike is nu alvast aan het smeren met de variant met oranjebloesem, en Auréline heeft de arganolie met Jasmijn uitgekozen om te testen.
Binnenkort dus meer over deze arganolie op Honestbeauty.

1 opmerking:

  1. Ik ben al benieuwd ! Af en toe gebruik ik arganolie voor mijn nagels

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.