dinsdag 1 november 2011

The hunt for bridal shoes

Gisteren ging ik met mijn mama en zus op jacht naar designer trouwschoenen. De vangst was uitermate mager, overal zijn de herfst-wintercollecties te vinden, maar geen schoenen die echt als trouwschoen kunnen doorgaan.

De lentecollecties komen te laat in de rekken te liggen ( ik moet 10 december mijn kleed laten verstellen en dan moet ik wel gepaste schoenen dragen) dus ga ik toch naar een typische trouwschoen op zoek.

Het designerbudget hou ik dan wel voor klassieke zwarte of grijze pumps ofzo.

Dit is wat ik in gedachten heb als trouwschoen:

Louboutin - dit exemplaar niet gevonden maar wel zonder strass, ze zaten echt oncomfortabel, een voetenhel.

Miu Miu

Benjamin Adams - ik paste er gelijkaardige bij Jimmy Choo maar twijfelde. Niet te 'bling' voor een trouw?
Benjamin Adams
Doriani
Benjamin Adams - deze lijken me handig als extra voor op het dansfeest



En deze kwam ik ook tegen. Moest ik op wintervakantie gaan als huwelijksreis dan MOEST ik deze gewoon hebben.

Voor in mei lijken ze me echter niet echt gepast ;) .



Voorlopig geen trouwschoenen dus, maar morgen gaan we weer op jacht ;)

En in case of emergency hebben we nog altijd 'Shoes of Prey' achter de hand waar je zelf een eigen ontwerp kan samenstellen en deze dan voor jou gemaakt worden.



Pictures ( buiten de Miu Miu's en de Louboutins) van de website van Tsjari bruidschoenen

10 opmerkingen:

  1. Ik wil de wedding uggs :d ! De miu miu's zijn heel mooi en die van benjamin adams ook. Ik zou de ballerina's sowieso al kopen, als back up :d !Veel succes met de zoektocht, het is wss niet eenvoudig om het ideale paar schoenen te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sarah1/11/11

    Ik vind die van benjamin adams ook heel mooi! + die kan je gerust nadien nog doordragen
    doriani ook mooi!

    Succes met zoektocht!!

    sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem1/11/11

    Die van benjamin adams! Heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bling bling shoes! Volgens mij kan je niet genoeg stralen op je huwelijksfeest! Dan misschien een stel bijpassende oorbellen ofzo... ik zie het al hélemaal voor me. Succes verder met de zoektocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Freya: true, en dan komt er zo af en toe van onder het kleed iets extreem shiny blinken ;)

    @Sarah: tgoh ja, het is zo half 'n half voor dat doordragen vind ik. Het valt wel sterk op dat het de trouwschoenen waren dan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van Benjamin Adams zijn prachtig (de pumps, de ballerina's zijn meer voor achteraf :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik stem voor iets ala de eerste 2 :d vind de rest niet hoog genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie schoenen, maar één adviesje, als je een lang kleed hebt, dan ga je zelfs savonds best niet voor platte schoentjes (tenzij je echte trouwschoenen ook plat zijn) want dan zal je echt constant op je kleed stappen, uit ervaring...
    En te bling bling, niet mogelijk!!
    Dit waren die van mij, ergens een fotoke in deze post http://waarblijftdatzwembad.blogspot.com/2011/08/trouwverslag-deel-2.html

    Succes met de zoektocht!
    Ik had er ook nog van Jimmy Choo, maar wegens gescheurde gewrichtsbanden kon ik die niet aandoen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar heb je de Louboutins gevonden? Ik heb er nog geen gezien op al mijn shoppingtours :).

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.