maandag 5 december 2011

Beauty Tag !!!

Ik zag deze leuk beauty tag op http://www.thebeautifuldiaries.com/2011/03/40-questions-beauty-tag.html
Ik vind het zelf enorm leuk om beauty tags te lezen op andere blogs.

Ik heb 32 vragen dus laten we er maar aan beginnen hè !

1. Welke foundation gebruik je op dit moment?
Ik gebruik op dit moment Mac studio fix fluid in NW 20. Super foundation !!
2. Hoe zit het met concealer?
Ik gebruik enkel concealer als ik iets te camoufleren heb zoals acne en donkere wallen. Vaak skip ik dit.

3. Weet jij je ondertoon?
Ja, ik heb een roze ondertoon
4. Wat vind jij van valse wimpers?
Ik vind valse wimpers echt heel mooi staan. Vooral de natuurlijkere variant ervan, perfect om mee uit te gaan of voor speciale gelegenheden.

5. Wist je dat je om de 3 maanden je mascara moet vervangen?
Ja ik wist dit maar doe dit niet, ik vervang die om de 6 maanden ongeveer. Als het voor eigen persoonlijk gebruik is kan dit niet zo veel kwaad.

6. Welk merk van mascara gebruik je?
Maybelline the one by one volume express mascara

7. Sephora of Mac?
MAC !!!!

8. Heb je een Mac Pro kaart?
Neen, maar wel een Mac student card

9. Welke materialen gebruik je bij het aanbrengen van make-up?
Ik gebruik enkel borstels.
10. Gebruik je een basis/primer voor de ogen?
Ja, meestal gebruik ik Mac shadestick in de kleur beige-ing.

11. En voor het gezicht?
Niks
12. Wat is jouw favoriete oogschaduwkleur?
Dit is wel moeilijk om er eentje uit te pikken. Euhm dan ga ik voor Mac All That Glitters. Een natuurlijke tint, daar hou ik wel van.

13. Gebruik je een oogpotlood of een vloeibare eyeliner?
Ik gebruik een gelliner, vind dit het gemakkelijkste werken
14. Hoe vaak zit je met je oogpotlood in je oog?
Ik gebruik geen oogpotlood maar ik durf soms wel eens met de mascaraborstel in mijn oog "stekken". Als ik gehaast ben !

15. Wat vind je van oogschaduw pigmenten?
Heb daar geen ervaring mee maar vind het wel een mooi effect hebben.

16. Gebruik je minerale make-up ?
Op dit ogenblik niet

17. Wat is je favoriete lippenstift ?
Mijn absolute favoriet is Mac Offshoot van de Mac me over collectie

18. En lipgloss?
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van lipgloss, vind dit veel te plakkerig en je haar blijft erin vast kleven. Eikes ! Ik zal dit uitzonderlijk dragen als mijn haar opgestoken zit ;)

19. Wat is je favoriete blush om te gebruiken?
Op dit moment gebruik ik veel Mac Mighty Aphrodite van de wonder women collectie geweest. Een mooie perzik kleur.

20. Koop jij make-up van Ebay?
Neen ik vertrouw dat voor geen haar en mag dat ook niet doen van mijn ouders (zei een 20 jarige)

21. Wat vind je van make-up die te koop is in de drogisterij?
Ik vind dit fantastisch, vooral omdat je daar heel goede en leuke dingen kan vinden.
Denk maar aan Catrice en Essence.

22. Ga jij naar make-up outlets?
Nope

23. Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te gaan volgen?
JAAAA :) En ik doe dit dan ook !

24. Ben je soms slordig in het aanbrengen van make-up?
neen eigenlijk niet, bij mij moet het een mooi afgewerkt plaatje zijn. Of ik moet heel erg gehaast zijn.

25. Geef een make-up misdaad die jijzelf haat.
Spinnenpoten !!

26. Wat heb je liever kleurrijke of naturelle make-up?
Ik heb ze beiden graag. Ik ga meer voor de naturelle look kiezen als ik naar school moet maar voor het uitgaan kan het wel eens kleurrijk zijn.

27. Welke celebrity haar make-up zit altijd perfect volgens jou?
Kim Kardashian

28. Stel je gaat naar een eiland en je mag maar 1 make-up item meenemen. Wat neem je mee?
Mascara

29. Kan jij zonder make-up het huis verlaten?
Ja, ik doe dit heel vaak. Vooral als ik naar school ga, ik moet al om 5u30 opstaan en anders moet ik nog een half uur vroeger opstaan. En dat zie ik helemaal niet zitten !

30. Denk je dat je er even goed uitziet zonder make-up?
Even goed misschien niet, maar zie er alleszins niet mottig uit :p

31. De beste make-up lijn?
Mac

32. Wat vind je van make-up?
Ik vind dit geweldig! Heel leuk om met make-up te experimenteren. En hoe je met een klein beetje make-up vrouwen zelfverzekerder kunt laten voelen.


Amai een hele waslijst met vragen.
Hou je vooral niet in om zelf eens de vragen te beantwoorden en op je blog te plaatsen.
Laat maar weten of jullie dit soort artikel leuk vinden !

2 opmerkingen:

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.