vrijdag 23 december 2011

Budget look voor de feestdagen !


Ik vind het altijd heel leuk om mooie ooglooks te maken met budgetproducten.
"Het moet niet altijd duur zijn om goed te zijn!" ;)
Voor de feestdagen wil je er net iets wat feestelijker uitzien, vandaar deze gemakkelijke ooglook.




Dit zijn de producten die ik gebruikt heb voor de ooglook.
Alles is van het budgetmerk Catrice.


Sorry voor mijn lelijke uitgroei :(



Hoe ga je te werk?
Je brengt eerst een oogschaduwbasis aan die je in je stash hebt liggen.
Je brengt de grijze oogschaduw aan op je bewegend ooglid.
Je blendingkwast dop je in de zwarte oogschaduw, je gaat aan de buitenste hoek een soort van V zetten, die je zachtjes gaat vervagen.
Eenmaal klaar met het vervagen, trek je een lijntje met de gouden eyeliner.
Breng mascara aan.
Op de onderste waterlijn gebruik ik oogschaduw in plaats van een oogpotlood. De zwarte oogschaduw trek ik ongeveer tot het midden van het oog, en het stukje dat overschiet gebruik ik de blauwe mono oogschaduw (330 I Think I've Green You Before).
Het enige wat er nu nog moet gebeuren is highlighten. Ik gebruik de mono oogschaduw (060 I Love Champagne) in mijn binnenste ooghoek. En de lichtste kleur die bij het palletje zit om te highlighten op het wenkbrauwbot.

Zo, nu ben je helemaal klaar om te schitteren !!!!

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit. En inderdaad, mooi hoeft niet altijd duur te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha dank u 'partner' ;) die rode pumps zijn super mooi. Maar voor mij iets te hoog :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze look is mijn favoriet voor feestdagen. Het is een klassieker en niet over the top. Zelf gebruik ik ook nog een rode lippenstift er bij voor nog iets meer glam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Bellachique: ja nu je het zegt, een rode/bordeaux lippenstift had het wel helemaal afgemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind dit een erg mooie ooglook!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.