vrijdag 13 januari 2012

Vorige week ben ik gaan shoppen met vriendinnen en dit is mijn buit geworden.
Niets is leuker dan je eens goed laten gaan tijdens het shoppen!


- Essence nail & hand care gloves
- Duo wimperlijm
- Brise relax zen geurkaars
- Mac Seedy Pearl
- Mac Cranberry
- Mac Sketch
- Essence nail art freestyle & tip painter
- H&M armband


Toen ik dit bandje zag hangen tussen de juwelen van de H&M was ik op slag verliefd.
Voor €4,95 kon ik het toch niet laten hangen hè ;)



Daarna zijn we de Mac binnen gestapt want ik wou al een tijdje de duo wimperlijm uitproberen.
Heb er veel goede reacties over gelezen op andere blogs.
Ik wou ook eens andere kleuren oogschaduw, want ik gebruik bijna altijd bruintinten.
Dus vroeg ik aan de MUA (make-up artist) wat er goed bij mijn ogen/haar zou passen.
Ze nam deze drie kleuren, die een perfect match zijn !



Amai wat is het moeilijk om de juiste kleur van de oogschaduw op foto te krijgen. Als je kijkt naar de swatchen zien ze er volledig anders uit.


Zoals jullie kunnen zien zijn de oogschaduwen goed gepigmenteerd.
Ik vind de kleurtjes heel goed bij elkaar passen en ze zijn super mooi !
Er komt zeker een ooglook van deze drie oogschaduwkleuren online.

Zijn de kleuren iets voor jullie?

6 opmerkingen:

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.