dinsdag 7 februari 2012

Essence french nail tips

Er werd mij gevraagd om de french nail tips van Essence uit te proberen. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb ! :D
Dit is gewoon een fantastische uitvinding.
Als je het veel geld vindt om gelnagels (french manicure) te laten zetten is dit een heel goed alternatief.

Dit zijn de dingen die je nodig hebt. Normaal kan je er nog een buffervijl bijkopen, maar ik had al een buffervijl.
Dus hoe ga je nu te werk?

Je maakt je nagels mat met een buffervijl


Dan ga je één voor één de tips 'passen'.

Het handige aan de tips is dat er verschillende maten zijn. Mijn combi is 9-7-5-8-4.

Je brengt nagellijm aan op de tips en plakt ze op je nagels.

De nummertjes kan je er heel gemakkelijk afbreken.

Je nagels beginnen er al op te trekken e ;)

Je gaat eerst met de base sealer over te tips, laat dit enkele minuten drogen. En daarna met de top sealer erover. Terug een paar minuten laten drogen.

Dit is het eindresultaat.

Hier heb je de video van Essence, om de stappen nauwkeurig te kunnen volgen.


We zijn 7 dagen verder en nu pas beginnen er stukjes van de tips te breken. Essence had gezegd dat je de tips 10 dagen chiploos kon houden. Ik dacht yeah right die tips gaan er hier al na 2 dagen afliggen maar het tegendeel bewijst het dus hè.
Honestbeauty geeft dit een dikke 9/10 !!!!!!!!!!!!!!

Is dit iets voor jullie?

7 opmerkingen:

  1. Wel leuk om een keer uit te proberen en het klinkt ook niet echt moeilijk of tijdrovend ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, je nagels zijn erg rap gefixt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt goed uit! Wat leuk dat ze het zo goed uithouden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit! Thx voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sta eerlijk gezegd nogal sceptisch tegenover zulke dingen. Bovendien weet ik ook niet of zulke dingen wel gezond zijn voor je nagels (met die lijm enzo)... Geef mij toch maar een gewone mooi gelakte nagel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar! Ziet er best goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh tof! Dat ga ik eens proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.