zondag 5 februari 2012

Na de bloemenbom, nu ook een kruidenbom

Het Nederlandstalige 'Bloemenbom' klinkt misschien wat vreemd in de oren, maar als ik het heb over ' Flower Bomb' ben ik zeker dat velen onder jullie ineens een 'aha-erlebenis' zullen hebben.

Flowerbomb is een uiterst populair geurtje uitgebracht door Viktor & Rolf. Na het jarenlange succes van deze meisjesachtige geur komt er ook een pittige mannelijke variant op de markt genaamd ' Spicebomb'.






De geur bestaat uit onder andere chillipeper, saffraan, bergamot en grapefruit.

De verpakking past regelrecht bij de naam ' spicebomb' omdat je letterlijk een granaat van kruidige geuren in handen hebt die je letterlijk via een V&R gesigneerde slagpin uit het flacon kan krijgen.

Mijn aandacht is alvast gewekt, nu is het nog afwachten tot maart 2012 om hem eens te besnuffelen, wanneer deze geur in de parfumerierekken te vinden zal zijn.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben al geen fan van Flower bomb dus deze zal mij ook niet kunnen bekoren. Het flesje is wel heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spice bomb klinkt voor mij niet echt aantrekkelijk :p Bovendien vind ik de flower bomb ook niet zo fantastisch..dit zal dus niet mijn nieuwe geurtje worden..

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.