dinsdag 20 maart 2012

Budgettoppertje: Dove Intense Repair

Het is eigenlijk schaamtelijk dat ik NU nog over deze producten schrijf, de pr-mensen zullen ook wel denken ' Djeezes kind wat heeft het nou weer lang geduurd!' 

Maar kom .. beter laat dan nooit en je weet wat ze zeggen ' Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.' dus ...

De reden dat dit zo lang in m'n kast is blijven staan heeft niks met de producten zelf te maken ( integendeel) , ik ben gewoon een beetje neurotisch en wil maximum twee verschillende shampoos of douchegels tegelijk openen. Ik heb niet graag dat m'n little sweethearts slecht staan te worden omdat ze éénmaal geopend vatbaar zijn voor bacteriën.



Ik had hoge verwachtingen van deze productlijn en ben dus ook wel heel streng geweest bij de beoordeling. Maar ondanks de kritische blik toch met glans geslaagd.

Met nadruk op het woord GLANS. Zo mooi blinken dat mijn haar doet! 

En het voelt echt enorm zijdezacht aan.

Laatst in de klas deden we een spelletje, waarbij een van de kinderen mij moest blinddoeken en dus met de handen aan mijn haar zat. Zegt het kind ' Oooh juf, jij voelt als mijn konijntje! Zo zacht!'

Daar gaat je hart van smelten natuurlijk. :) 

De shampoo zelf is heel fijn in gebruik, lekker veel overvloedig schuim ( ok, schuim is niet persé beter, maar toch, soms is het gewoon fijn om zo'n fluffy massa op je hoofd te hebben ) 

Hij ruikt lekker naar een soort snoepjes, maar ik kan niet meteen thuisbrengen welke, het is zo lang geleden dat ik het nog eens rook. Lekker allesinds, dat wel.

De conditioner is niet te zwaar en geeft je haar een instant boost.

Of ik effectief minder gespleten punten heb? Hard to tell, ik verzorg ze namelijk ALTIJD goed. Maar m'n haar ziet er niet slechter uit dan met dure fancy shampoos, dus op prijs/kwaliteit vlak is dit een schot in de roos.




6 opmerkingen:

  1. Anoniem20/3/12

    Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem20/3/12

    Leuk ! Ik ben ook wel fan van deze producten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me fijn ! Ik gebruik graag een haarmasker van dove.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dove is heerlijk! Ik gebruik de shampoo van de Dove Nourishing Oil Care-lijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dove is heerlijk! Ik gebruik de shampoo van de Dove Nourishing Oil Care-lijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa, ze zijn heel fijn! Ik ben ook fan!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.