donderdag 29 maart 2012

Bye Bye spulletjes!



Welke spullen verdwenen de laatste tijd uit m'n stash omdat ze echt OP zijn?


Een exemplaar van Le Crayon Kohl van Lancôme. Het is ondertussen al m'n vierde dat echt OP is.


De Rituals Carpe Diem shampoo is ook volledig leeg geraakt.


Dove Original deo. Het blijft toch wel één van m'n favoriete geuren die ik steeds weer blijf kopen.






L'Occitane Gourmandise Miel & Citron scrub.

Een heerlijke scrub met een heel indringende honinggeur.





De Kérastase Chroma Care haarlak. De geur was echt hemels! EN hij fixeerde om een heel aangename manier, zonder de haren hard te maken.

Biotherm Biosource gezichtslotion. Een fles van 400 ml. Daar heb ik echt lang mee gedaan!


Lavera peelende wascrème, was eigenlijk voor de droge huid bedoeld maar in combinatie met een stoombadje was dat perfect!

De Shu Uemura Cleansing Oil Shampoo. Ik was zelf niet zo'n fan, maar m'n vriend heeft hem lekker gretig gebruikt als zijn ' weekendshampoo' wanneer hij zijn haar wat extra in de watten wou leggen.


3 opmerkingen:

  1. Das altijd leuk he dingen opgebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm die shampoo van Rituals is to die for! Ik gebruik die nu en haat nu al de dag dat hij leeg is.
    Ik had ook Miel & citron bodylotion, maar mijn man vond die echt niet lekker ruiken, was die blij toen die pot leeg was :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat grappig dat je vriend die olie heeft opgebruikt :D

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.