zondag 22 april 2012

The big ' No Buy'

Ik heb mezelf de laatste tijd gretig getrakteerd.


Groene pumps, Navy Blue retro kleedje, een zijden multicolor kleedje, groene blazer, koraalkleurige broek, zijden sjaaltje met koraal en lichtblauw,  een Babyliss Pro krullenset ( waar ik nog eens zal over schrijven), om naar maar te zwijgen van de massa aan weddingshizzle ( reserveschoenen voor op het dansfeest bijvoorbeeld)  ...


En het zijn geen goedkope spullen. Sinds ik mijn eigen centjes verdien draai ik m'n hand niet meer om wanneer de rekening 200 euro bedraagt. 


We hebben een huis gekocht, en ik wil doodgraag een dressing. En de tuin wil ik ook graag inrichten. Nujah, waar centjes naar kleren gaan kunnen centjes niet naar een kleerkast gaan dus ....






En dat .. HOU U VAST ..tot het einde van het schooljaar!


Jaja, geen nieuwe kleding en geen nieuwe cosmetica tot het einde van het schooljaar. ( Enkel tandpasta :p dat telt niet mee) 


De laatste schoolbel zal nog zo fijn in de oren klinken voor yours truly. 


Ik ben mijn no buy eigenlijk al begonnen op 5 april, vlak na de aankoop van die extreem dure krullenset. Afgerond zo'n 3 maanden dus.


Wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.