vrijdag 27 april 2012

Duur, duurder, duurst ..

Iedereen heeft een eigen budget ik gedachten als je denkt aan ' een nieuwe dagcrème' of ' een bodylotion'.


Jonge tienermeiden gaan dan voor budget, iets rond de 7 euro.


Ikzelf ga al meer voor 20  - 25 euro, en als ik eens echt gek wil doen en mezelf verwennen durf ik tot 50 euro uitgeven aan een degelijk product. Maar daar is voor mij zowat de maximumgrens bereikt.


Maar als ik eens kijk naar sommige vrouwen van 40-50 jaar schrik ik wel.


Sommigen gaan ver, heel ver, .. En dat merk je ook aan het aanbod.


Een product tegen puistjes van 200 euro zal je niet zo snel vinden. Maar anti-rimpelproducten? Die bestaan volop in dure varianten.


Ik zet even enkele extremen op een rijtje:




La Prairie CELLULAR CREAM PLATINUM RARE - 805 euro voor 50 ml.



GUERLAIN - ORCHIDEE IMPERIALE CREME - 310 euro voor 50 ml


SHISEIDO FUTURE SOLUTION LX DACREME - 242 euro voor 50 ml


DIOR PRESTTIGE CREME SATIN - 241 euro


Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar persoonlijk vind ik dat zwaar erover.

Wat is jullie maximumbudget voor een dagcrème?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.