zondag 1 april 2012

LUSH Haul



Ik had nog geld op m'n Paypal account staan, en omdat ik beetje paranoia ben besloot ik om dat geld niet zomaar online te laten staan. 

Gevolg: een lekkere bestelling van LUSH. Dit is echt wel een investering in de nabije toekomst aangezien ik 'as we speak' nog niet eens over een bad beschik! Het huis MET bad wordt nog afgewerkt en we zouden er half april in kunnen. Tjah, ik wil dan ook METEEN in m'n gloednieuwe badkamer in m'n badje duiken.

Dit is een bubblebar die heerlijk naar rozen en citrusvruchten ruikt.

Een bubblebar met een warme houterige patchouligeur.

Een bubblebar met de geur van vanille en suikerspin.


Karma is een bubblebar met een kruidige sinaasappelgeur waar je instant happy van wordt.

Letterlijk: denk roze en je weet hoe hij ruikt ^^ 

Ik was meteen verkocht door de mysterieuze kleur, donkerpaars met een goudgroene overspray. Love it! Met deze bruisbal waan je jezelf in warme exotische oorden.

 Voor de dagen dat je nood hebt aan een beetje sparkle in je leven.


DE bestseller van LUSH. En met reden! Dit was destijds het eerste LUSH product dat ik ooit kocht en ik was meteen 'hooked for life'.

Om jezelf onweerstaanbaar te voelen.
Deze lieflijke bubblebar is geïnspireerd op Mary Poppins. Hij bestaat in verschillende kleurvarianten, maar hij ruikt en werkt steeds hetzelfde.

Hij is paars en heeft glitters: do I need to say more? 

Voor het meest romantische badje denkbaar. 

14 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik 'half april' is een bad kom nemen bij u :D Haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Ik zou op ' vind ik leuk' klikken moest die optie er zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet mis jouw bestelling ;) Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die producten werken. Heb er nog geen ervaring mee. Zal eens moeten langskomen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Saskia1/4/12

    tof artikel en dito foto's ;) nu heb je een flinke voorraad :p

    ik vind de comforter geweldig. als je hem met je handen verkruimelt, dan ruiken je handen nog lang naar de bubble bar. hij maakt je voeten zacht en de geur is hemels en hij is ook lekker groot :p

    ik had recent van je gedroomd; je werkte in een kinderboekenwinkel en je droeg te donkere foundation en opvallende oogschaduw :D je was wel vriendelijk tegen me, hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha je droom is wel supergrappig :D

      Verwijderen
    2. Haha :D Je droom klinkt wel supergrappig. Da's raar hé, hoe je er mensen in verwerkt

      Verwijderen
  5. @Saskia: thx ^^ Ik ben lang bezig geweest met die foto's amaai

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ferme haul, dat zal nogal een eerste testbeurt worden in bad :d !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga mee in bad zeeee :D De producten zien er super uit.. Ga binnenkort ook nog eens bestellen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt leuk geshopt!! The Comforter is echt héerlijk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die met de overspray ziet er goed uit! Ik heb zelf geen bad, helaas :/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt 2 van mijn favorieten gekocht dus je zit al goed :p (creamy candy en comforter) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.