dinsdag 3 april 2012

Maak je buik spring & summerpoof met Vichy Destock Ventre

Het weer is aan het veranderen, de tijd van de dikke verhullende truien is alweer voorbij dus voor sommige vrouwen begint nu (alweer) een nieuwe dieet- en sportronde.

Want niemand wil graag met een buikje in strakke topjes naar buiten.

Nu .. ik ben zelf nogal sceptisch over producten die beloven je te laten vermageren.

Yeah right, je smeert 's nachts wat crème op en je zou ontwaken met een celebrity buikje, geen kat die dat gelooft toch?

Gelukkig is dat niet wat Destock Ventre je belooft.


Wat wordt wel beloofd? Dat je, indien je voldoende sport en op je voeding let, met Destock Ventre een versterkend effect van je inspanningen zal hebben. Het is geen VERVANGER van sport, het is een versneller van het effect. Het stimuleert de microcirculatie waardoor je huid sneller kan verstrakken. ( Want we kenen dat wel hé, vrouwen die vermageren maar die met een soort ' huidoverschot' zitten, dit helpt dat probleem te verminderen)

Bij Destock Ventre zit een soort trainingsplan dat je kan volgen, en als je dit volgt + daarbovenop dit product smeert heb je het effect van 10 extra oefeningen.

Het dient vooral om je huid strakker te maken zodat je verslapte buik er beter gaat uitzien.



Klinkt alvast tonnen realistischer dan sommige andere gelijkaardige producten op de markt en off course kan Honestbeauty die eerlijkheid wel appreciëren.

Ikzelf heb niet bepaald last van een buikje ( integendeel, ik schaam me eigenlijk want ik heb een echte mannelijke buik, sixpack included ).




Vanaf nu verkrijgbaar bij de apotheek.

Adviesprijs: 30 euro.

3 opmerkingen:

  1. Hoe kan je je nu schamen voor een sixpack? :o Jaloers! Ikzelf geloof jammer genoeg in geen enkele crème die ook maar iets belooft van dat. Gewoon genoeg sporten en gezond eten zal ook wel voldoende resultaat geven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh benieuwd naar deze! Ik wou dat ik ook een sixpack had! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee echt :( zo'n sixpack is supermannelijk, en ik ben niet zo'n van van de ' androgyn' style

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.