donderdag 12 april 2012

Spring/Summerlook voor de durvers met het MAC Call Me Bubbles pallet


Niets geeft meer lente- en zomerkriebels dan een frisse ooglook.


Jullie weten het misschien al dat ik de laatste tijd zot ben van geel/oranje tinten. Zo niet, nu is het wel duidelijk denk ik :D

Dit keer heb ik een felle look gemaakt, het wordt tijd om de felle kleuren op ons af te laten komen. Gedaan met donkere herfst/winter kleuren !
Pop the colour !!!



In de zon zie je pas hoe fel de kleuren zijn. I Love it :D !!





Laten we beginnen.

De benodigdheden:

-Make-up kwasten
-Oogschaduwbasis
-Call Me Bubbles palet
-Mac Chrome Yellow
- Eyeliner
-Mascara


Als eerste heb ik een oogschaduwbasis aangebracht.

Daarna neem je een wat kleinere blendingskwast en breng de gele oogschaduw (Mac Chrome Yellow) in je binnenste ooghoek.
Vervolgens dop je de blendingskwast in het oranje en breng dit aan naast het geel. Dus eigenlijk in de helft van het ooglid.


Ongeveer zo dus. Lolz ... nevermind m'n paintskills ;) Ik kan beter op m'n gezicht tekenen dan op m'n computer :p . 

Daarna ga je de roze kleur met het oranje naar boven toe blenden.

Ik heb de lichtste kleur van het palet gebruikt als highlighter.

Op mijn waterlijn heb ik de bruin/bronze kleur tot in de helft aangebracht en de rest met het oranje.

Juist nog een eyelinerlijntje trekken, een beetje mascara en klaar is kees ! Klaar om een stapje in de wereld te zetten, of een terrasje te doen.

Iets te gewaagd voor jullie of helemaal niet ?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.