zondag 27 mei 2012

DIY bathroom decoration



Mijn badkamer is mijn klein heiligdom. Mijn wellness Walhalla waar ik maar al te graag in vertoef.


Ik wil dan ook dat mijn badkamer er leuk uitziet. Geen groezelige ooit-wit-geweest handdoeken en dit-heeft-betere-tijden-gekend badmat voor mij dus.


Daarom bedacht ik ook dat de standaard plastic potten badzout die ik had staan er best wat 'cheap' uitzagen en besloot ik er wat mee te gaan doen.


Gezien mijn cosmetica no-buy moest ik roeien met de riemen badgoodies die ik al in huis had. Dit is het resultaat:






Ik kocht een weckpot voor een luttele 4 euro en deed daarin afwisselend een laagje badkaviaar en een laagje badzout.






Leuk hé? En helemaal niet moeilijk.


En toegeven, het ziet er toch wel appetijtelijker uit dan de originele verpakkingen.






Je kan ook met andere kleuren werken natuurlijk. Corine de Farme heeft een redelijk uitgebreid aanbod geurende badzouten met allemaal verschillende kleuren.


Wel opletten dat de geuren een beetje harmoniëren. Don't overdo it door rozen, lavendel, zeebries, meiklokjes, en een hele andere santenboetiek door elkaar te gooien. We willen het zen, niet stinkie. 


Ik weet geen exacte prijzen meer, maar ik weet wel dat het merk Eveline totaal niet duur is. Ik schat dat die grote pot badkaviaar iets rond de 5-6 euro was. 


Aanvankelijk wou ik er ook nog van die namaak zeeproosjes bijstoppen, maar die zou ik moeten kopen en dat mag dus niet als ik mijn no-buy wil laten slagen. Volgende keer dan maar. 


Wat ik wèl nog ga zoeken is een mooie houten scheplepeltje om erbij te bewaren. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.