woensdag 2 mei 2012

Nivea Pure Effect - Reinigende scrubdoekjes



Voor mij is dit de uitvinding van het jaar: reinigingsdoekjes die ook mild scrubben.

Ik weet het niet hoe het met jullie zit, maar tegenwoordig heb ik geen tijd voor een uitgebreid beautyritueel. 

En eerlijk: we zijn volop aan het verhuizen naar ons eigen plekje en al m'n beautyspullen zitten in dozen, ik WEET niet zo goed meer waar maar m'n cleansers en scrubs etc .. zich bevinden. Ik heb nu een beperkte box met daarin de essentiële benodigdheden, geen 10-stappenplan please, doe mij nu even iets praktisch.

Dan komt product uiteraard als geroepen, reinigen en scrubben in één.  Ik moet niet vertellen dat deze dan ook in de ' musthave' box zit?




Het doekje heeft langs één zijde allemaal opgehoopte vezels die bolletjes vormen.

Je kan er dus voor kiezen om de effen, scrubloze kant te gebruiken of de bolletjeskant met een licht scrubbend effect. 

Het is geen hard en ruw gevoel, maar eerder iets zoals heel fijn zand. Hierdoor kan je ze zonder problemen dagelijks gebruiken ( wel niet voor je oogmake-up natuurlijk) .

De lotion op de doekjes is helemaal niet vet en voelt dus echt aan als een tonic. 

Je huid voelt fris en proper zonder een irriterend of squeeky clean gevoel.  

Ideaal voor dames met een gemengde / vette huid die wel grondig te werk willen gaan maar ook niet TE grondig met irritaties tot gevolg.

Ik ben alvast fan en weet wat er voortaan in mijn reiskoffer zal meereizen ! 


Adviesprijs: 4,10 euro voor 20 doekjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.