maandag 23 juli 2012

Kleine vakantie update by Auréline

Wanneer jullie dit berichtje lezen zit Auréline in de vlieger richting Nice.


Misschien voor de verduidelijking: Maaike en ik gaan niet samen op reis. We gaan allebei naar Nice maar op verschillende tijdstippen. ( Om het vooral lekker verwarrend te maken voor iedereen)


Ik ben eigenlijk maar in Nice om te landen en op te stijgen. En Maaike was in Nice als aanvulling op haar Italië-reis. 


Ik ga lekker in het mondaine Cannes vertoeven voor 2 weken :D Oooh ik verlang er al zo lang naar :D


Mijn ouders zijn al een paar dagen vroeger vertrokken met de auto en die zullen ons dan komen oppikken in Nice. Ons ?? Heeft ons Auréline een lief gevonden? Nee :p ik neem een vriendin mee ^^ . 


Don't worry over Honestbeauty hoor!!!! Zoals Maaike in een vorig vakantie artikel zei, zal er zeker genoeg leesvoer voorzien zijn. Mijn afwezigheid zal je niet merken op Honestbeauty. 


Ik ga mijn best doen om veel leuke foto's te maken van La Douce France. 
Zodat ik jullie toch een beetje meeneem in mijn koffer ^^








Naar waar gaan jullie op vakantie ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.