vrijdag 14 maart 2014

Afrader : Dr. Van der Hoog Creamy Coconut gezichtsmasker


Ik had gehoopt op een heerlijk naar kokosnoot ruikend maskertje waarmee ik een rozige frisse teint zou krijgen.

De realiteit was echter teleurstellend.

De geur van dit masker is 100% chemisch. Helemaal geen 'eetbare' geur maar eerder iets dat je verwacht in een goedkope luchtverfrisser.

Nuja, geurbelevingen kunnen verschillen, dus zette ik m'n neusgevoel even opzij en probeerde ik het masker toch uit.

Ik had het amper opgesmeerd en het brandde enorm op m'n huid.

Na amper een halve minuut hield ik het niet meer en heb ik het afgespoeld.


M'n huid zag er niet uit. Rood en vlekkerig. Echt aangetast.

Uren later gingen ik bij m'n ouders op bezoek en vroeg m'n moeder meteen wat er met m'n gezicht gebeurd was. 

De uitslag was dus duidelijk zichtbaar.

OK ik heb nu wel een gevoelige huid, zeker tegenover parfumstoffen. Maar nu niet ZO gevoelig, ik gebruik andere maskertjes wel zonder problemen.


Kortom, ik zou hem voor iedereen afraden, ongeacht je huidbarrière. Zelf als je een olifantenvel hebt wil je toch dat een maskertje meer deugd dot aan je huid dan mogelijke schade toch? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.