zondag 23 maart 2014

Een ware 'beschermengel' - La Roche Posay - Lait Lipikar

Ik hoop écht dat je het nog nooit hebt meegemaakt, maar sommigen herkennen zich misschien in deze situatie.

Kan je het dat je huid ZO droog is dat het pijn doet?

En dat je zonder het zelf te beseffen vergaat van de jeuk hierdoor en jezelf schaamtelijk genoeg tot bloedens toe hebt gekrabd ? 

Ik ben al heel lang gespaard gebleven van zo'n episodes omdat ik doorheen de tijd weet welke stoffen ik in wasproducten moet vermijden, maar nu heeft zoonlief helaas mijn genen en krijgt hij zelf eczeem van de meest milde babymiddeltjes.

Op zo'n momenten helpt een gewone bodylotion voor de gevoelige huid niet meer en heb je straffer spul nodig. 

Eén van m'n favorieten is dan deze: 




Dus moest je ooit een periode hebben van heel vervelende droge plekken waar je niet vanaf lijkt te raken, haal deze en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.