vrijdag 10 oktober 2014

Auriga al gezien?


Een poos geleden kreeg ik uit het niets een pakketje producten in de bus van een merk dat ik niet kende: Auriga.

Ondertussen zag ik er al reclame van bij m'n lokale apotheek en merk ik dat het merk inderdaad recent gelanceerd werd.

Mijn aandacht was alvast gewekt.


Ik kreeg een reeks 'Flavo-C' producten toegestuurd, die zoals de naam het zelf al zegt boordevol vitamine C zitten. twee serums ( dit zijn een soort 'supplementen' die je bovenop je gewone verzorging gebruikt) , een dagcrème en een superconcentraat. 






De ' Forte' variant van het serum  is de hoogst mogelijke dosis vitamine C die je kan verkrijgen die 'stabiel' is, dat wil zeggen, die niet meteen na één dag al kapot is en daardoor dus niet meer werkt.

'Flash' is daartegen dan weer een superconcentraat dat je éénmalig kan gebruiken om 6 uur lang een strakke en stralende huid te hebben. 


Een heel hoge dosis ascorbinezuur ( vitamine C) , maar niet stabiel genoeg om een groot flacon van te maken vermoed ik.

En dan natuurlijk ook de dagcrème van het merk.

Dit zeggen ze er zelf over:

''Flavo-C® cream is een hydraterende crème met hyaluronzuur, vitamine C en een polysacharidecomplex dat bijzonder actief is tegen huidveroudering. Deze crème houdt de huidstructuur in stand. Ze herstelt de vitale hydratatie van de huid en de natuurlijke beschermende lipidenbarrière. Flavo-C® cream is de ideale verzorging ter aanvulling van Flavo-C® serum.''


Omdat de doelgroep van deze reeks vooral dames zijn die rimpels willen bestrijden geef ik dit pakketje met alle plezier door aan de mama die binnenkort haar bevindingen zal vertellen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.