maandag 13 april 2015

Zelfgemaaikt : het online proefprojectje

Het is jullie wellicht al opgevallen, de laatste tijd komen er nogal veel ' zelfgemaaikt' artikels online.

Daarin gaat het steeds over één van m'n zovele maaksels. Van stikken , tot shirts pimpen tot juwelen maken, ... 

Het probleem is dat al die creatieve hobby's altijd leiden tot een 'eindproduct' , en een mens kan natuurlijk niet ALLES steeds voor zichzelf houden, alleen kan het gratis uitdelen natuurlijk ook niet, daarvoor zijn de materialen te duur in aankoop.

Daarom dus een online proefprojectje, een mini webshopje waarin ik maaksels verkoop aan heel democratische prijzen. Zoals je ook wel merkt is het aantal keuzemogelijkheden op m'n site vrij beperkt, een bewuste keuze om duidelijk te tonen dat het hier gaat om een hobbymatige bezigheid zonder platte commerce , een quasi nul-operatie zal ik het maar noemen.

Ik vind het vooral leuk dat ergens ten velde misschien een mama een paar oorbellen cadeau kreeg van mijn hand , of een kindje een rompertje draagt met een Zelfgemaaikte versiering. 

Je kan er ook niet voor kiezen om te bestellen vanuit andere landen dan België, maar ik weet dat hier wel Nederlandse meiden meelezen: die sturen dan maar een mailtje indien interesse. :) 

Benieuwd?

Neem dan zeker een kijkje! Feedback is meer dan welkom. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.