maandag 31 mei 2010

Round'up mei


Oh jee, daar is hij weer, de lijst van dingen die ik had opgemaakt en gekocht of gekregen in mei. 

Hoewel ik het gevoel had dat het allemaal wel meeviel slik ik toch zelf even van het lijstje. Er zijn veel staaltjes bij die ik kreeg van de dermatoloog en in de parfumerie, en enkele items die ik cadeau kreeg voor mijn verjaardag, of zomaar, in een RAOG ( Random act of generosity).

Wat heb ik gekocht of gekregen?
  • Essence nailart roze doosje
  • Essence nailart paars doosje
  • Essence Nail growth activator
  • 2B glamshadow 
  • Wet 'n wild minigloss
  • Wet 'n wild oogschaduw mono
  • Wet 'n wild oogschaduw trio
  • Wet 'n wild nagellak
  • Yves Rocher gelblush
  • Yves Rocher Concealer pen
  • Yves Rocher mascara
  • Yves Rocher oogcrème
  • L'oréal sublime bronze spray - gezicht
  • Vichy Essentielles dagcrème
  • Babyliss krul/stijltang
  • Phillips haardroger
  • La Roche Posay Effaclar reinigingsgel staal
  • La Roche Posay Effaclar K crème staal
  • La Roche Posay Effeclar K crème staal
  • ROC Purif-ac cleanser staal
  • ROC blemish correcting emulsion staal
  • Boréade dagcrème staaltjes
  • Boréade wasgel staaltjes
  • Voyage d'Hermès staal
  • Versus by Versace staal
  • Eau pamplemousse rose Hermès staal
  • Shiseido Zen staal
  • Estée Lauder hydra lustre lipstick in kleur 'Rose Honey'
  • Une, Sheer lipgloss in kleur S03
  • Lolita Lempicka collectors item box

Wat heb ik opgemaakt?
  • Gliss Kur direct repiar leave-in conditioner
  • Rimmel gold star lipstick
  • Art Deco oil control cream staal
  • Nailpolish remover 125ml
  • Bourjois so delicate gloss ( weg gegeven in een ROAG)
  • Essential Care organic rose dagcrème staal
  • 1 pak wattenbolletjes
  • 1 rol wattenschijfjes
  • Enkele nailart stickertjes en steentjes
  • Yves Rocher sébospécific dagcrème in tube
  • Yves Rocher sébospécific 2 in 1 reinigingsmelk
  • Garnier Essentials complete reinigingsmelk
  •  Make-up tasje (rits kapot boehoe)
  • Snoopy bodymist Vanilla ( gebruikt als autoverfrisser, te chemische geur voor het lichaam vond ik persoonlijk)
  • HEMA parfum 'Mimosa' (wederom gebruikt als roomspray, ik kan met m'n gevoelige huid echt geen 'brol' parfum meer hebben)
  • Nivea aftersun 400 ml 
  • Clinique Dram. different moisterising lotion ( aan mama gegeven, te vettig voor mijn huid)
  • Boréade wasgel staal

9 opmerkingen:

  1. Anoniem31/5/10

    wow wat een lijst zeg, ben je misschien jarig geweest haha
    Ik vind het altijd heerlijk als ik weer spulletjes heb opgemaakt...ruimte voor nieuwe spullen denk ik altijd maar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Kim: Ja, in april, maar feestje was in mei :p dat staat ook in de uitleg bovenaan, het zijn best veel b-day presenst en staaltjes die ik kreeg van dermatoloog toen ik op consultatie moest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt toch best veel opgemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel opgemaakt seg! goed bezig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een lijst.. heerlijk zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem1/6/10

    Is eigenlijk wel confronterend als je het zo op een rijtje zet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem1/6/10

    Ik denk toch dat dit pijnlijk is, ik weet dat ik bij mijn navelpiercing toch een beetje last heb gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. liesbet2/6/10

    Was die boréade wasgel goed? Ik heb daar ook staaltjes van maar ik durf het niet direct te gebruiken, mijn huid reageert namelijk enorm slecht op andere producten dan ze gewoon is.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo heel wat producten ;)!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.