woensdag 25 augustus 2010

Must see: Belissima

Wie wat uurtjes op het wereldwijde web doorbrengt weet het wel: het aantal webshops is gewoon oneindig. En tussen die grote oneindigheid vind je een scala gaande van de meest bedriegelijke flutsites tot echte webshops van topkwaliteit waar de service eigenlijk soms zelf beter is dan in een gewone winkel.

Onder de laatste categorie valt de webshop Belissima met de producten van Clarins.


HIER toonde ik jullie al eens hoe ik eruitzie met 'Sexy Red Lips'. Persoonlijk vond ik dat geen onverdeeld succes dus ging ik op zoek naar een lightversie van het ultradekkende rood. Een sheer lipkleurtje, maar geen gloss.

Niet zo makkelijk als het leek, en via Twitter loodste Kyra van de webshop me door hun aanbod. En toen mijn aandacht getrokken werd door een bepaald product was ze zo eerlijk me te zeggen dat ze dat bepaalde product niet meteen het allerbeste vond wat ze te bieden had en raadde me wat anders aan dat maar liefst de helft goedkoper was dan wat ik zonder haar advies zou gekozen hebben.

Een verkoopster die niet het aantal eurootjes in het laatje maar de klantentevredenheid voorop stelt! I like that very much indeed!

Deze dame zit tot na half tien 's avonds nog heen en weer te mailen over een lippenstift. Niet eens een supergrote bestelling waar het om honderden euro's draait, nee, mijn ene lippenstift verdiende evenveel aandacht.

Uiteindelijk vond ik niet echt iets dat 100% was wat ik zocht en heb ik niets besteld, maar mijn ervaring was zo ongelooflijk positief dat ik de volgende keer ik een crush heb op een make-upje van Clarins ik zeker niet moet twijfelen waar ik het zou gaan aanschaffen.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, klinkt inderdaad als super service! Ik ga ook even een kijkje nemen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel echt geweldige service zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.