donderdag 26 augustus 2010

Smashbox winter 2010 collectie

Ik vind het echt enorm jammer dat Smashbox niet meer bij ICI PARIS te vinden is.

Het is echt een kwaliteitsmerk dat je gewoon zeker eens moet bekijken als je nog eens in het buitenland bent voor een shoppingtrip.

Om het allemaal nog pijnlijker te maken is hun wintercollectie 2010 gewoon top!




Vooral de creamblush in stickvorm spreekt me aan.

Om nog maar te zwijgen van deze:


Een gloss die wanneer je hem aanbrengt op je lippen zwart is, en die op je lippen verandert in een mooi bessenkleurtje.

Voor iedereen is deze kleur anders, maar het zal er berryliscious uitzien!

Naast kleur biedt deze gloss ook verschillende verzorgende anti-oxidanten en vitamines.

Klinkt veelbelovend ik ben er echt benieuwd naar!

Schrik dat het wat te donker is? Geen nood. De O-gloss bestaat ook in een standaard roze kleur.




With thanks to Musings of a Muse for the pictures.


4 opmerkingen:

  1. Oeh, dat moet ik es uitchecken als ik in frankrijk zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige collectie!! ik ben ook erg benieuwd naar de creamblush, het oogschaduwpalette en de zwarte lipgloss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kyvina26/8/10

    oke, die creamblush spreekt me toch wel aan hoor, evenals deze nogal speciale lipgloss ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem26/8/10

    Dat laatste klinkt echt geweldig :D
    xoxo Yasemin

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.